Livask Efe123 kızıma bondigo almıştım renkleri oyuncakları çok güzeldi her parçası duyusal özellikler içeriyordu. Biz arkadaşıma verdim. Şimdi oğluma piyanolulardan almaya niyetim var memnun olurum inşaallah bakalım yeni 2 aylık olduk biz de
ozge3747 zumramomm Bondigonun uygun olanları da var pahalı olanları da tabi tiny love pahalı bşraz daha doğru ama diğerinden 40-50 tl daha fazla verip tiny love almayı tercih ettim ben ☺️😉
Damlas Efe123 bende prego dönenceli var çok eğleniyorlar. Tertemiz sıfır gibi, düşünürseniz dönüş yapınn 🌺🌺