Kızlar en son kontrole 30 günlükken gitmişti kilo alımı gayet iyidi.
Bugün 49 günlük olduk. Kalça ultasonuna gittiğimizde doktoru kilosuna baktı 100 gr almış sadece 19 günde.
Bana hiç normal gelmedi, doktor normaldir olur kilo alımı yavaşlamış olabilir vs dedi.
Doymuyor mu acaba bebeğim?
Çok moralim bozuk. Meme gidiyoruz ama günde 1 sefer mama veriyorum sma optipro.
Mama sayısını artırsam mı ?