Emzirme ile besleniyor sadece ama bazen memeği almak istemiyor, süt hızlı geldiği zaman keyfi yerinde ama yavaşladığı zaman memeği bırakıp ağlıyor emmek istemiyor. Kilo alımıda olmamış 1 ayda sizce ne yapmalıyım öneriniz var mı? Mamaya mı başlamalı mıyım sizce, doktor sana kalmış dedi 15 gün sonra tekrar kontrol edilcek kilosu