mervebb Çok normal kemikleri daha su gibi. Benim kızım da sekiz 8:30 aylıkken desteksiz oturmaya başladı. Ama ben çok geç destekli oturttum. Herkes bana kızardı; 4.Ayda başla diye. Maalesef ırsi bir skolyoz mevcut ailemizde ve bende. Kızımda da aynı durum olsun istemediğim için geç oturttum, çokta zorlamadım. Sende çok kasma. Çocuk eninde sonunda oturacak. Kaldı ki çok oturursa şuan beli ağrır kendini atar öne yana.