laves90 6da uyandıysa, 8.30da uyku moduna geçmeniz lazım 9da uyuması gerekiyor, 9.30da uyursa uyku yorgunluğu olur ve uyuyamaz. Benim kızım 9 aylık, uyandıktan 2.5 saat sonra odasına götürüyorum mamasını içiriyorum, yarım saat kalkıyo oturuyor, çığlık falan atıyor, tam 3 saat dolduğunda uyumuş oluyor. Süre geçerse ya hiperaktife bağlıyor ya da gözünü ovuşturup ağlıyor uyuyamıyor.