Nonames05 Pazartesi sezeryanım var dikişlerden dolayı emzirme yastıgımla bebeği rahat tutar mıyım sizce götüreyim mi🌸
mervebb Nonames05 kesinlikle gotur derim bende szeryan yaptim tabi benimki yogunbakimdaydi emziremedim evdeyken onu kullaniyodum iyi oluyodu