Ysmn1223 Kızlar bı hafta önce doktor kontrolüne gittik ( bebeğim 1 yaş da) tartıya yatırdım 10. 100 gram çıktı tabi o ara çocuğum ağlayıp hareket ediyordu sonra 9.700 çıktı sizce hangisi doğru ölçüm olarak kabul gormeliyim?