Mucizemm2 18 günluk kızım 1 haftadır sag ğözünde çapaklanmaya var. Çayla kompres yaptım,anne sütü ile yaptım ama hala geçmedi iltihap gibi akıyor.ne iyi gelir bilen var mıdır ya da tecrübe edınen??
Ikrazumra19 Mucizemm2 bence bi doktora gosterin damalsi var onun yada masaj filan gisteriyor doktorlar
Sibelemrekaya Mucizemm2 benim kızımda o zamanlarda vardı sürekli sağ gözü akıyordu doktora gitmiştim damla vermişti sonra geçti ve şimdi 9 ay 19 günlük yine akıyo sağlık ocağı damla verdi antibiyotik onu kullaniyorum
Aseli1419 Mucizemm2 damar tıkanıklığı vardır benim kızımda öyle 11 aylık oldu geçmedi aylarca ilaç kullandım masaj yaptım geçmedi meğer masajı yanlış yapıyor musum bugüne kadar hep doktorlar yanlış göstermiş başka bi doktora gittim onun gösterdiği masaj sayesinde düzelmeye başladı 😟
OptimusPrime Mucizemm2 Onlarla daha çok milrop kaptırmışsındır. Bizim olmuştu doktorumuz ilk önce suni gözyaşı damlası vermişti bebeğin kullanabileceği eğer geçmezse antiviyotikli damla verecekti neyseki geçti o zamanlar. Çocuk soktprna hiç yoksa sağlık ocağına gidin.
Songlkrdmn5 Benim oğlumda hem yaşarma hemde çapaklanma vardı kaç doktora gittim birşey değişmedi Sakarya’da kaynımın doktoruna götürdük adam çok iyi majas yapılacak ve damla felan verdi çok şükür öok azaldı yaşatmaları
Suleyilmaz Mucizemm2 kesinlike bi göz doktoruna görünmelisiniz benimde öyleydi damla kullandık öyle geçti
Ky06 Hiçbirşey fayda etmiyor. Bende iki aylık olana kadar çektim. Sonra bi de masaj deneyim dedim. 3 günde geçti. 3 günü de laf olsun diye demiyorum gerçekten 3 günde geçti. Gözyaşı kanalı tıkanıklığı masajı yaz youtube izle. Çok basit bir masajı var.