Gizmokzilla benim kızım 19.5 aylık 2 kelimeli cümlleleri kullanmaya başladı. Muhabbet edemesek de artık tüm kelimeleri kullandığı için iletişim halindeyiz. Evet, hayır gibi kelimeleri de yerinde kullanıyor AMA kullanmaması da gayet normal. Arkadaşımın oğlu da kızımdan tam 6 ay büyük. 20-21 aylık olana kadar tek tük kelimesi vardı. Sonra birden açıldı. Tüm kelimeleri söylemeye başladı o aydan sonra. Çocuk belleğe kaydetmiş her şeyi resmen 😂 yani bu konuşma konusu çocuktan çocuğa göre çokça farklılık gösteriyor. Bu aylarca çok kelimesiz olmayan öocuklar da sonradan açılıyorlar 🤷🏻♀️