Balbulutu Aynı sorunu bende yaşadım , ben anlatırım siz dinlersiniz dedi söz hakkı tanımadı . Kapıdan çıkan hastayı kötüledi bizler çıkınca arkamızdan neler söylüyor kim bilir . Birde çok övüyorlardı . Sorunlarımın çözümünü bulamayıp birde param boşa gitti .