Deletedmom_182 Bugün kırk kontrolüm için gittim bir süre hap kullanmak istediğimi söyledim doktorum progesteron içeren herhangi bir doğum kontrol hapı kullanabilirsin dedi eczacı da diane verdi kullanan var mı yada hangi hapı kullanıyorsunuz
Themom_ Deletedmom_182 Zlynda4 kullanıyorum 40 kontrolümde drum söylemişti 1 yıldır onu kullanıyorum memnunum
Deletedmom_182 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala aaa bende zaten hep adet düzensizliği vardı ayda 2 defa oluyordum onu kullansam hiç boş gezmem herhalde😂