Deletedmom_182 Meri-Mel eşim pazarcı olduğu için evlendiğimden beri hiç meyve sebze alışverişi yapmadım😂Pazarcılara beddua edenler benim kocamı ayrı tutsanız olur mu biz güzel satıyoruz gerçekten🥹🥹
Meri-Mel Deletedmom_182 Ayyyy kız o da kötü ya insan bir şöyle az kavga alksiyon istiyor yahu😅😁 Pazar arabasini carpistirmak , meyveyi iyi görüp tüh kötüsünü atmış demek falan ama ya 🥺🥴
Deletedmom_182 Meri-Mel kocamın yanına tezgahta boş boş dikilmeye gidiyorum bütün kavga aksiyon ihtiyacımı karşılıyorum zaten😂
ZeydsMom Meri-Mel pazar seviyorum ama malesef benim kocam kendisi yapiyor o isi 😂🥲 marketten alinca da kendisi toplar. Bi garip huyu var markette hicbirseye dokundurmaz sen soyle ben gotururum diyor hep.
bitboylum Meri-Mel ben ikisini de seviyorum ama pazarın tadı farklı oluyor o bağırıp çağırma gerçekten hoşuma gidiyor
ayseee_ Meri-Mel oturduğum ilçe küçük pazar yok o yüzden seçebilme şansım yok 😂 marketten alıyorum ama İstanbul da ki marketler gibi değil pazartesi çarşamba cuma taze geliyor ve çok güzel gerçekten taptaze oluyor
eymenzeynep cevriyeee evet ya ama market daha cazip geliyor en altlardan alıp evde bol bol yıkıyorum 😂
ayseee_ Meri-Mel baya küçük bir yer ama şöyle düşününce büyük ilçe de de pazar yok genel olarak hiç pazar yok neden bende şu an düşünüyorum bilmiyorum 😂 yer Adıyaman
bitboylum Meri-Mel aynen öyle ve geçmişten geldiği için midir nedir bilmem ama pazar kokusu bana huzur veriyor şimdilerde ne bayramın ne alışverişin tadı tuzu yok
ZeydsMom Meri-Mel oyle mi diyosun? 😄 ben anlamiyorum neden boyle yaptigini sordugumda da ben goturuyorum ya sen zahmet etme diyor. 😂En alt raflara eyilmemi istemiyor bunu kiskancliga bagliyorum ama şu el hizasindakilara ne iş anlamadim 😄
lanadelmiyav Meri-Mel manavciyim ben. Manav alisverisi yapmayi da cook severim. Sebzeyi mecbur kalmadikca marketten almiyoruz. Yumurtayi da organik market adi altinda satilan bir yerden aliyoruz. Ekmegi de firindan aliyoruz.