37 günlük bebeğim ve göğüslerim ilk zamanlar gibi dolu sert değil artık yumuşak. Saat başı emziriyorum günde 1 veya çok çok 2 kere mama veriyorum bez sayısı iyi kilo da da sıkıntı çıkmadı şimdiye kadar ama son günlerde yumuşak olması boş mu acaba diyorum bazen memede çok savaşıyor çekip alıyor bastırıyor gelmiyor mu acaba diye endişe ediyorum. Bazı arkadaşlar emzirirken lıkır lıkır ses geliyor bende öyle değil bebeğim az mı doyuyor tecrübesi bilgisi olan aydınlatabilir mi nolur ? 😔