Aysee__34 doktorunuza sormadan antibiyotiği bırakmayın onun yerine ishal ve pisige yönelik birşeyler yapın ishal için muz patates yoğurt probiyotik gibi pişik içinde her bez değişiminde hemen bağlamayın biraz hava alsın ayrıca ıslak mendil yerine yıkayıp güzelce kurulabilirsiniz antibiyotikleri yarıda bırakmak tam doz kullanmamak vücutta bir sonraki sefere direnç oluşturur ve zamanla o antibiyotiği kullansanız da hastalıkta işe yaramaz