4 gün önce sezeryan ile dogum yaptım bebeğimin kafasında şişlik var daha yeni farkediyorum sanki onceden yoktu gibi acaba normal mi? Başına gelen var mı aşağıya fotoğraf yüklüyorum bakar mısınız lütfen? Fotoğrafta böyle görünüyor da saçından pek görünmüyor olabilir. Başındaki şişlik yumuşak ve dokununca bebek tepki vermiyor. Hastaneyi aradık normal dedi. Pazartesiyi beklemek istemiyorum yaşayan varsa yardımcı olursa sevinirim
