Kızım 17 aylık hareketli zaten 2 dk bi yerde zor durur ama bu sorun değil surekli koltuğa çıkıyor koltuktan cama yada masaya tırmanıyor salondayken, yataklarada çıkmak istiyor ama oraya çıkamıyor bensiz sonra sürekli koltuk tepesinde kenarına oturuyor ordan koltuğa atıyor kendini düşecek bisey olacak diye korkuyorum artık ki cok kez düştü ama artık mani olamıyorum ben salondayken de çıkıyor yokken de bazen kapıyı kapatıyorum ben yokken ama sıkıntı taktı oraya bide tehlikeli hareketler yapıyor nasıl önleyeceğim bunu kızıyorum bazen güzellikle anlatıyorum bazen izin veriyorum ama sıkılınca ve özellikle akşamları takıyor kafayı yıldırdı beni sürekli indir çıksın indir çıksın dlsga geciyor sanki benimle