Arkadaşlar bebeğim 7ay 10 günlük oldu gündüz uykuları 15-20 dakika hiçbirsey yapamıyorum bakıyorum milletin 1-2 saat uyuyor bebekleri…..hep kucağımda dursa o zaman biraz daha uzun uyuyor ama yapıştım artık koltuğa,yatağa yatırıldığını hissediyor hemen açıyor gözlerini emerek uyuttuğum için bu başıma geliyor herhalde desteksiz uyku yapmadım çok ağlar diye napsam sizce