İlk hamileliğimde gitmiştim. Özel bir klinikti. Memnun kaldım. Aynı yeri sordum 2.500 olmuş. Eşim bir taksirli kazaya karıştı tazminat ödeyecek maaşın 4/1i kesilecek. Öyle olunca bazı şeylerde kemer sıkmak durumundayız. O 2.500 ile bebek ihtiyacı veya mutfak masrafı alınabilir. Bir de uzak bize 1saatlik yol 1000lira da yol parasi çıkar. Gitmesem pisman olur muyum acaba gitmeyen var mi