yzey Merhaba bu ameliyatı olan var mı? Salı günü oldum şu an sag gözüm 0.50 solum 1 falan. Sol gormuyor gibi bulanık bayağı bir. Yani iki gozde birbirinden farklı numalarada çok zor görüyorum zorlanıyorum. Ayni durumu yaşayan var mı neler yaptiniz
kahvepres yzey benimde öyleydi malesef ben daha sonra başka doktra muayneye gitim göz tembelliği var nasıl bunu demezler ameliyatn önce o gözün hep bulank olck dedi suan 1.75 o gözüm ve astigmtmda sıfırldk dediler oda meğer sıfırlnmamş diğer gözüm allahtan 0.50 onla göryrm net
hilalsmc yzey Merhabalar, sonraki süreç nasıldı? 0.50 ve 1 derece çıktıktan sonra dereceler düştü mü? Astigat mı miyop muydu? Bilgi verir misiniz