Kızlar merhaba 3 buçuk aylık oğlum var son bir aydır kilo almamış minyon bir bebek zaten aptamil verdim içmedi kustu sma içtim zorlandım şimdi Evolvia veriyorum genel olarak mama sevmiyor sanırım nasıl sevdirebilirim vanilya şurubu kullanıyorlarmış tadını nasıl sevdireceğim