Kızlar oğlumun hamileliğimden beri kafası önde gidiyordu. Kafası cidden kocaman geliyor bana öyle aman aman değil ama büyüdükçe özellikle bana daha çok öyle görünüyor sanırım, ama babasının da kafası çok büyük😬 yeğenlerimin de öyle ama bu kadar değil sanki. Doktorlar da ben de genetik olduğunu düşündük. Fetal dna testi ve detaylı ultrason yaptırmıştık bir sorun çıkmadı. Doğduktan sonra da kontrolleri yapıldı, usg bakıldı. 3. Ay nöroloji muayenesi de oldu. Her ay düzenli muayenelere de gideriz. Persentilde artışı normal ani bir büyüme yok. Bir problem görülmedi şükür. Ama 6. Ay kontrolümüzde doktorumuza yeniden sordum. Genetik olduğunu düşünüyorum bir problem görünmüyor ama için rahat edecekse bir baktıralım dedi. Öyle diyince huzursuz oldum tabii çünkü söylediğim gibi bugüne kadar birkaç kez bakıldı ve sorun yoktu. Sizce tekrar baktırmalı mıyım bu kadar zaman sonra gelişen bir durum olur mu?