Çok normal canım atak dönemindesiniz, aç ama istemiyorlar gezerek vermeye çalış, biberon değiştir (bu işe yaramıştı) , biberon ucunu değiştir emzik kısmının ayları var. 5 aya kadar çok çektim bundan uykudayken veriyorduk hep. Sonra yavaş yavaş azaldı şimdi 6 aylığız şükür geçti gitti. Geçecek sizinde 😊