Bu bitkilere bakan var mı acaba? Bakımı nasıl olur?yalnız şöyle bir durum var evde bakmayacağım kapının önüne koyacağım yani evde olmayacak çünkü 15 aylık oğlum o çiçeği sürekli yolacak, toprağını dökecek evde hiçbir şey durmuyor zaten o bitkide çok yaşamayabilir. Kapının dışı güneş görüyor ama belki çok sıcak olup da kurur mu diye düşünüyorum bana bir bilgi verebilir misiniz 🌝