Kızlar merhaba, 9 aylık kızım var bütün gün beraberiz bazen benden çok sıkıldığını düşünüyorum sürekli huysuzlanıyor özellikle öğleden sonra. Dün bütün gün canıma okudu resmen suratı hep asıktı akşama halasına gittik orda 6 saat uyanık kaldı babaannesini dedesini görünce beni unutuyor yüzüme bile bakmıyor. Genel olarak zaten memnunsuz bi bebek bir oyuncağı eline alıyor 1-2 saniye sonra bana uzanıyor kucağıma alıyorum 1-2 saniye sonradan tekrar başka bi oyuncak. Elinde bişey var aynı anda başka bişeye yöneliyor sonra anında tekrar diğerine saldırıyor yani anlayamıyorum bazen🥲