Kızlar oğlum tombiş bir bebek artık iki yaşında ve bezler küçük geliyor. Slepyy kullanıyordum 6 no ama artık bacaklarını sıkıyor hep iz yapıyor. Bebem natural 6 no kullanıyordum büyüklüpü çok iyiydi ancak ürünü bozmuşlar son aldığım paketler resmen çöp.. içi boş pamuk koymamışlar yani rezil bir bez kısaca. Şimdi sizden öneri istiyorum. Kullanıp memnun kaldığınız özellkle gece sızıntı yapmayan bez önerisi lütfen. Bir de Kilot bezler daha mı iyi gece sızdırma konusunda. Şimdiden teşekkürler 🌸