1 buçuk pakete cıkartmıştım artık çok rahatsız oluyordum kızım büyüdü artık farkındaydı içme pis o diyordu dedim yeteeer bırakcam 🤪 imkansız geliyordu cünkü uyanır uyanmaz gözümü sigara içerek acıyordum. Nikotin sakızını çok duydum denemek istedim ilk iki gün 4 tane cignedim sakız leş gibi geldi icemedim 2 gündür 1 sakız çiğniyorum sadece 1 tane kahveyle içiyorum sigara ondan da hiç bir keyif almıyorum. Bu şekilde. Sigarayı bırakmak isteyenler mutlaka nikotin sakızı deneyin