kerel Kızlar bebeğim 4 aylık sanırım ilk reglim geliyo, arkadaşım diyor ki regl olunca sütün biter artık mama aldır kocana gelirken? Saçma geldi ama tecrübesizim var mı böyle bişey
lanadelmiyav kerel hayir tabii ki hic yasamadim oyle bir sey. Bebegim 9 aylik iken olmustum ilk reglimi. Sonrasinda da hic sikinti yasamadan emzirdim her regl donemi.
199887 kerel onu diyen halt etmiş cahilce bisey soylemis adet olmanin sütün bitmesiyle ne alakasi var siz o arkadaşınızı bosverin bebeginizi emzirin
Honki_Ponki kerel süt niye kesilsin yaa ne sacma bişey üç bebe emzirdim hiç sütüm kesilmedi sadece kalitesi biraz düşüyor süt kesilme olmuyor ma regli bitimi yşne aynı kalitede oluyor bazen az gelme oluyor ama bebek doymuyacak kadar degil yani. Valla milket neresinden uydurcanı. Bilemiyor bari bilmiyorsanızda insanlara yanlış bilgi dagıtmayın yaa allah aşkına kuzum sende bi yutubdan araştır bak bişeyler öyle her kafadan çıkana kafanda büyütme sakın derim
kerel Honki_Ponki youtube dan önce buraya bi sorayım dedim😂 zaten emzirmeye devam edeceğim inanmadım ama üzüldüm içten içe tabi
kanalize kerel prolaktin hormonu vücutta azaldığı için süt azalabilir reglin başlama sebebi de budur yetmiyorsa mama takviyesi tabiki de yapılabilir öcü değil yani ama önemli olan sütün az da olsa besleyiciliği
kerel kanalize mama vermem gerekirse tabi ki veririm de bi anda çat diye emzirmeyi sonlandırmak da istemem yani, inanmasam da korktum içten içe
kanalize kerel yok yok tamamen yanlış anlaşılma birden kesilmez ama reglden sonra miktarı azalabilir hormonal bir durum
elifnurkerim kerel ayni durumdayiz 3,5 aylik bebis, bu sabah regl oldum, 3-5 gundur de goguslerimde bi yumusama olmustu
kerel elifnurkerim benim de o zamanlar göğüslerim yumuşamaya başladı sanırım terbiye oluyo diyolar o yüzdenmiş yumuşasa da azalmadı sütüm
Karakiz1 kerel regl olunca süt kesilmez fakat bir miktat azalır vucut dıger hormanları uretımde oldugu için arkadasınızı bır dahakı gorusunuzde benımkı kesılmedı aksıne cogaldı dersenız daha faydalı olur
Bett1 kerel hayır tabi ki miktarı bile değişmez. ilk oğlum 3 aylıkken regli oldum 3 yasa kadar emdi. Şimdi ikinci oğlum 11 aylık 4. Ayda regli oldum emziriyorum
ikiprensesbebiss kerel kesilmez tablki sadece bir miktar azalıyor sonra tekrar çoğalıyor süt artırıcı şeyler ye canım
buketadenatalay kerel tabikide saçma her vücut her bünye farklı. Onun sütü kesildi dye sizinde kesilcek diye bişey yok. Yalnızca süt azalır diyorlar o da ne derece doğrudur bilemem. Benim ikinci reglim 3 aylık olacak bebeğim hiçte sütüm kesilmedi. Herkesin her dediğine kulak asmayın. Millet konuşmayı çok sever dingiller 😂😂