Evin sıcaklığı 22 derece her gün duş alıp nemlendiriyorum üzerini incecik giydiriyorum ne yaparsam yapıyım boynunda ve kol altında vıcık vıcık isilik bi türlü geçmiyor. Doktor festil jel verdi süreklide artık onu kullanmak istemiyorum. Tecrübeli anneler bi akıl verebilir mi ?