Raziye-oz Merhaba kızlar ben sezeryan doğum yaptım bebeğim 10 aylık oldu şu an hamile kalmamın bi riski olur mu varmı bilginiz
ZeydsMom 2 yil onerilmiyor diye biliyorum. Ama mesela 4 ay sonra bile hamile kalan doguranlar var. Tabi biraz risk. Her doktor da yanasmiyor erken olunca.