AyseDerinnn 16 aylık hala öyle bi ara geçer gibi oldu daha da hırçınlaştı 2 yas sendromuna bağlıyorum ben ama 1 yaşında da görülebiliyor hırçınlıklar aslında hırçınlık da denmez cocuklarda bu süreçte benlik oluşturma zamanları başlıyor kendini keşfetme hayır evet deme süreci bişeyleri başaramadıklarında öfkeleniyorlar yönetemiyorlar bu durumu alttan almak gerekiyor onlar daha tecrübesiz söylediklerimizden cok davranıslarımızı örnek alıyorlar unutmayalım bende bazen sabredemediğimde sürekli kendime bunu hatırlatırım