Uffu sadece sancılarım vardı ne suyum geldi ne nişanım gece 4 te hastaneye yatışım yapıldı 2 cm açıklık vardı sabah 9.30 da doktor geldi keseyi kendi patlattı yine açılmam 2 cm idi öğlen 14:05 te de doğurdum. Doğal sancıyla normal doğum yaptım ama 15-16 saat doğum sancısı çektim yinede suyum fln gelmemişti. Ne çektiğimi bir Allah bir ben bir eşim birde doğumhanedeki hemşire biliyo vallahi 😂 eşimde doğuma girdi