haydii e belki sizde gerçekten bişey varsa bacım büyü vs tarzında bence gidin hiçbişey kaybetmezsiniz sabah 9da başlıyorlar akşam 6ya kadar bakım yapıyorlar bizde 7-8 gibi gittik 1-2 gibi ancak sıra geldi il dışından bile gelenler vardı plakalardan bakmıştım, istanbulda mısınız bilmiyorum da zor olabilir uzaksanız, ben Allah rızası için faydam olur diye yazdım size😇