2lokum_moms Mirmir_ aynen olabilir ama normalde 42 alıyorum ben kıyafetleri bi tık geniş olsun diye 38 alsam olurmuşmuş bikaç beden büyük
abidikgubudikisler OLaaBalito_ valla ben ve annem sürekli alışveriş yapıyoruz 😀 ben çok memnunum hepsi gayet güzel ve tam beden geliyor ☺️