9,5 aylık oğlum var….hamileyken detaylı ultrasonda böbrek büyümesi olduğunu söylemişlerdi sonra doğdu 3 aylıkken felan ultrason çektirdim 5 milimse 3 milim olmuş kapanıyor diye sevinmiştim 9 aylık kontrolünde 3 gün önce tekrar ultrason çektirdim sol böbreğindeyi 11 milim olmuş sağ böbreğinde de iki tane damar çıkışı olduğu görüldü dün hemen çocuk nefrolojisine götürdüm profa doğruymuş gerçekten böyleymiş şuan durumu çok kötü değil ilaçlık bir durum yok denildi ama çok korkuyorum o benim canım ben nerede yanlış yaptım diye düşünüyorum sürekli…… yaşayan var mı bu durumu