Bugleminannesi28 Mtzzeynep benim adetim 1 hafta var daha muhtemelen bende soğuk algınlığı ve büyük ihtimal yumurtlama dönemi olduğu için öyle oldum
lAmMelodi cevriyeee 1 haftadır geçmeyince Ben bunu 1 haftadır gecikince okudum.Niye gerginsiniz kötü birşeymi yazdım? Insanlık hali.