Arkadaşlar kızımın uykusu hep özellikle gece cok kalkardı emmeyi bıraktırdım mamayıda kendi kendine bıraktı emziğide öyle evet emmeyi bıraktıktan sonra uykusunda düzelme var eskiye göre fakat yine cok uyanıyor 2 gün sabaha kadar uyuduysa 3 gün uyumuyor hamağı var hamağında sallayıp gece anne yanı beşiğine alıyorum gündüz hamağında uyuyor deliksiz şükür gündüz uykumuz düzeldi acaba diyorum akşam hamağında uyutup yatağına alırken uyanıyor ondan mı bir daha uykuya geçiş yapamıyor yapsada çok sık uyanıyor ağlıyor bu seferde hasta olduğu zaman tabi normal bu durum direk yatağında uyutup hiç kaldırmamak mı gerekiyor ne önerirsiniz ?