Arkadaşlarlar bebeğim 7 aylık ek gıda veriyorum beni emiyor yolculuk yapıcaz baya uzun bir yolculuk olucak bunun için ek gıda yapamıcam bu aptamillerin formül sütlerinden versem nasıl olur ve kaç numara ne vermem gerekiyor yardımcı olur musunuz birde içer mi ? Doyar mı