kivirbas Merhabalar emzirdiğim için zlynda kullanmaya başladım. İlk hapı aldığımda adetim 10 gün sürdü normalde 6-7 sürer dün 17. Hapı aldım ve 2 gündür lekelenme var. Bu durumu yaşayanlar oldu mu? Bir de sanırım sinir ve isteksizlik yaptı 😅
emrsmrm kivirbas sağlık ocağındaki doktorum bu hapı hemen bırakmam gerektiğini sütun formunu kalitesini bozduğunu söyledi yarısına gelmiştim hapın bıraktım o öyle deyince
kivirbas Şu an lekeden çok adet gibi olmaya başladı ama adet yoğunluğunda değil daha önce hiç böyle bir durum yaşamadım. Bebek sahibi olmadan önce Yasmin kullanıyordum ve hiç sıkıntı yaşamayınca hapa başlayım dedim ama gerçekten sinir bozucu bir durum oldu.
kivirbas emrsmrm ben de yarıda bıraktım tekrar hemen adet oldum diye ama adetim bitecek gibi görünürken bugün tekrar başladı siz yarıda bırakınca nasıl durumlar yaşamıştınız? Adetiniz hemen düzene girdi mi tekrar ?
kivirbas Emzirme döneminde kullanılan ilaçlardan olduğu için tercih ettim doktorum da bunu önermişti 18 gündür kullanıyorum emziriyorum da sütümün azaldığını sanmıyorum ama zaten bebeğim 18 aylık yaza memeyi bırakması lazım eylülde işe başlayacağım çünkü 🥲
Nurrelaam İlk kutuyu bitirdim 4 boş ilaca geçmeden adet oldum . 2. Kutuya başladım 12 hapta leke tarzı kan geldi ama 3. Gün baya geliyor tekrar regl oldum
Nurrelaam atlasmomyy doktor bana 2. Kutuda korunma başlar dedi ama dayanamadım bıraktım regl olmaktan korunmaya fırsat kalmadı 😂