Doğduğunda beni emsin sütüm çoğalsın diye çok üstüne düşmedim ama şu an iki aylık ve uykuya dalarken ya da dışarıya çıktığımızda stres olursa hep emmek istiyor emzik vermeye çalıştığımda da midesi bulanıyor beni emerse de çok emdiginden kusuyor😑 tecrübeli anneler deneyimlerini benimle paylaşabilir mi bebeğimi emzige nasıl alıştıra bilirim nasıl emzik vermeliyim