Aysgl96 kreste çalışmıyorum ama şunu söyleyebilirim, ben işe başladığımda kızım yaklaşık 15 aylıktı ve babaannesi bakıyor, sabahları bizim evimize geliyor havaya göre gün içinde bazen kendi evlerine geçiyorlar. Buna rağmen (babaannesiyle bizim evimizde olmasına rağmen) bazı sabahlar evden sorunsuz çıkarken bazı sabahlar ağlamasını çok zor durduruyordum, çok zor ikna ediyordum. Bebeğinizin o davranışı normal, kreş ile ilgili bir durum olmasa bile bazı günler asla ve yine sizden ayrılmak istemiyordur. Kreş ile ilgili de daha önce okuduğum her yerde küçük yaşta verilmesinin uygun olmadığını gördüm. Keşke bakıcı imkanınız olsaydı