Merhaba arkadaşlar oğlum 1 yaş 21 günlük dünden beri anne gel baba gitti kedi gitti ya da kitapta dede figürü görünce dede aç diyor. Bunlar ikili kelime mi oluyor. Eğer öyleyse ben sadece tekli kelime öğretiyordum. Yani su anne baba al ver gibi ikili olarak destekleyeyim mi. Yoksa kafa karışıklığı yaratır mıyım?