Ygmurr Wee nin manuel pompasını aldık bu faydasini görmedik tecrübeli anneler süt sağım makinası elektrikli hangisini önerirsiniz?
AtaTrkmn Ygmurr ben avent kullanıyorum memnunum benimki tekli ama bence kesinlilke çiftli almalısınız şimdiki aklım olsa çiftlisini alırdım tek pişmanlığım o 😕 Çekimi falan güzel memnunum☺️
Byznrayyldz Ygmurr lansinoh ikili kullandım çok memnun kaldım önce düşük ayarda masaj yapıyor sonra sağıma geçiyor çok kullanışlı tavsiye ederim 🥰