Arkadaslar 33 aylık kızım var tuvalet egitimine basladik dun aksam kendi istedi ben buyudum tuvalete yapicam bez cok kotu dedi bi heves basladik yatana kadar 7 kez falan altini ıslattı buyuk klozete aparat taktık o sekilde denedik zaten daha oncede denemistik olmamsti yine onceki gibi gidiyoruz oturuyoruz yapmiyo kesinlikle sonra ustune yapiyo her seferinde konusuyorum o da benim dediklerimi onayliyo soyluyo ama daha bi kez bile yapamadik bu sabahta yine devame ttik bu sefer cisini tuttu cisi oldugu halde ne ustune yapti ne klozete babasina dolunun cocuk klozetini aldirdim belki onu sever yapar dedik oturuyoruz yaptim diyo ama yapmamş oluyo ondada basarili olamadik ne yapmam lazim bu durum normal mi devam etmelimiyim yoksa birakmalimiyim sanki istemiyo gibi