Jessicaana benimde oğlumda alnında yabi saç dibinde elinde ve göbeğinde var. 4 aylık. 5 doktors götürdük 1 doktor ilaç kullanmaya gerek yok dedi. Geçmezse daha sonra pişman olmak istemedim. Görünen yerde olduğu için çocuklar maalesef çok acımasız. Psikilojisinin çok etkileneceğini düşündüm zor karar verdim ilacı kalp ilacı olduğu için. 2 haftadır kullanıyoruz bir problem yaşamadık şükür. Hatta faydasını gördüm. Alnındaki şişti şişiliği indi baya ve göbeği ve elindekinin rengi çok koyuydu açılmaya başlamış rengi. Ayrıca kanarsa kanaması zor duruyomuş. Engelleyemem alnındaki için yolmak isteyebilir yada bi çocukla oynarken oda yolmak isteyebilir dikkat çekiyor çünkü.