Bebeğim 26 aylık sayısız kelimesi var ama henüz cümle kurmuyor tuvaleti geldiğinde son bir aydır çiş ve kaka diyor bezine yapıyoruz Şuan daha zamanı değil diyorum sizce başlamalımıyım henüz tam anlamıyla konuşmuyor ama kelimesi oldukça fazla cümle kuramasa da derdini anlatıyor yani erken mi yoksa başlamalımıyım bu durumda olan varmı