ozik oturma odasındayım bebişi bi koltukta uyuttum. Ben de diğer koltuğa uzandım yasak elma izliyorum tvden. Uyanınca anakucağına koyar evi süpürürüm. Mutfağı toparlarım. Sonra tekrar uyutmaya çalışırım. Uyursa tabi 😄Eşim gelmeye yakın bi yemek yaparım. 5 buçuk civarı evde oluyor. Sonrası çabuk geçiyor zaten. Bazen 24 saat çalışıyor. İşte o gün hiç geçmiyor bana. Tek başıma ne yapacağımı şaşırıyorum. 3 günde 1 24 saat nöbet tutuyor. Mesela şimdiden yarının stresine girdim. Yarın tüm gün tek olacağım. Ama bir şekilde geçip gidiyor zaman. 2 buçuk ayı bu şekilde atlatmışım bile