Bende philips kullanıyordum 3 ay kadar onunla sağdım yaklaşık 20 gündür de kıssbobo marka eller serbest pompaya geçtim gerçekten rahatlıkmış işini yaparken bir seyler yerken sağım yapıyorsun hatta bebek ağladığı zaman kucağıma alıyorum ve sütümü de arttırdı bence mutlaka al bu markayı da duydum onu da kullanan çok var