1meftun hayır asla kastım o değildi benim demek istediğim ilk şiddetli ağrı kısa sürede geçiyor. Elbette fazla ağır taşıyınca ya da yorulunca ağrılar oluyor bende de oluyor. Ama benim gibi ameliyat sonrası çok şiddetli bel ağrısı yaşayan varsa geçtiğini bilmelerini istedim. Sizlere de çok geçmiş olsun🙏 Ben 14. Güne kadar ne yazık ki kendim yataktan kalkamadım, dönemedim, oturamadım.. Bu derece yaşayan varsa diye tecrübelerimi yazmak istedim 🙏❤️