VERA19 Kızlar kızım 54 günlük.Anne sütüne ek olarak mama takviyesi veriyorum.Kabızlık sorunumuz oldu mamaya başladığından beri.Aptamil 1 kullanıyordum sonra Aptamil Conformil 1 e geçtik ama sorun düzelmedi.Mama öneriniz var mı?
Ikrazumra19 VERA19 aptamilin icine zeytin yagi koyun alisiyor ama degistirmek isterseniz onu bilemem🤗
GknL VERA19 aptamil prosyneo kullanıyoruz canım.. içinde probiyotik olduğu için böbreklerede bağırsaklara da çok yük bindirmiyor. Doktor tavsiyesiyle almıştık, kilo da aldırıyor, tavsiye ederim bi dene istersen.
dvran22 VERA19 bende kızım 2 buçuk aylık olana kadar aptamil comformil kullandım sonra bebelac golda geçtim hicbir değişiklik görmedim kakasını kolay yapıyor çok şükür, ama ben sindirimi kolay olsun diye bebeğime mamadan sonra birkaç çay kaşığı su veriyordum
sabirsizbebek15 VERA19 aptamil conformil kabız bebek maması bazıları normal mamanın içine katıp veriyor. Düzenli kullanınca kabızlığı gideriyor çok iyi kilo aldırıyor
Ikrazumra19 VERA19 icer bende aptamil kullandim 1 hafta kadar gunde 2 d3fa filan yaptigin mamaya 1 cay kasigi kadar koy
Yenianne2 Aptamil bizde hic kabizlik yapmadi bi kere oldu onda da saf zeytinyağı verdim cay kasiyla azcik gecti daha olmadı
VERA19 Yenianne2 Ben kullandığım günden beri kabızlık sorunu yaşıyor kızım.Çok zorlanıyor dolayısıyla beni de zorluyor
VERA19 GknL GknL Onuda bir araştırayım burda var mı diye,yurt dışında yaşıyorum da.Çok teşekkür ederim not alıyorum🙂
[silindi] dvran22 suyu nasıl veriyorsunuz hazır su olması yeterli mi yoksa hazır suyu kaynatıp ılıtıp mı veriyorsunuz
VERA19 sabirsizbebek15 Evet bu yüzden normal aptamilden buna geçtim ama henüz kabız durumu değişmedi 1 haftadır kullanıyoruz
sabirsizbebek15 VERA19 içine bir çay kaşığı zeytinyağı damlatabilirsniz. Kabızlık şöyle oluyor ıkınıp sıkınıp ağlıyor yapamıyorsa kabızlıktır. Rahatı yerinde aöa kakası yoksa sorun yok 10 gün yapmayan da var.
asdgghjkk VERA19 benim bebeğim 35 günlük aptamil verdim ilk kabız olmadı ama sindiremedi 5 gün kakasını yapamadı sonra bebelac gold a geçtim çok memenunum tavsiye ederim
Muhammedd23 VERA19 ben similacla atlattım. Ama size tavsiyem 6. Aya kadar biogaia kullanıp bağırsak florasını güçlendirmeniz. Ozman mama cesitide çok önemi kalmaZ
Tugba0133 VERA19 aptamil ile başladım kabız oldu aptamil conformile geçtim hiç değişen bir şey olmadı hipp kullandım bebeğim kustu. dr tavsiyesi ile evolvia kullandım çok güzel kaka yapmaya başlamıştı ki mama doyurucu değildi yine doktor tavsiyesi ile bebelac gold a geçtik maşallah memnunuz ☺️
Asyatn Tugba0133 hippte kusmasının sebebi mamamıymış doktora sordunuz mu acaba? Ben de hipp kullanıyorum kusuyo sık sık ama fazla geldigi zamanlar kusuyor sanıyordum