Maka_Paka 9.ayda vurulan aşı KKK değil diye biliyorum sadece kızamık vuruluyo son dönemlerde artan kızamık vakaları için eklenen bi aşıymış hiç tereddüt etmeden yaptırdım sonuçta bebişleri korumak için yapılan bi aşı. 1 yaşta tekrar karma aşı oldu KKK 1 yaşta yapıldı yeniden. Herhangi mi zararı olmadı bize